Doprava zdarma pro objednávky nad 1700 Kč. Ostatní od 49 Kč!

Jak nakupovat a reklamovat?

V detailu produktu klikněte na tlačítko "Koupit"
Produkt se přesune do košíku. 
Zvolte způsob dodání a způsob platby.
V následujícím kroku vyplňte údaje, kam má být zásilka doručena.
Dokončete objednávku.
Pokud budete potřebovat poradit, neváhejte nám napsat nebo zavolat.

 

Jak nakupovat na voucher - dárkový poukaz?

Udělejte objednávku tak, jak potřebujete. V dalším kroku v košíku máte prostor pro zadání slevového kupónu. Sem zadejte číslo voucheru a sleva bude odečtena od výsledné částky. Dál už nakupte tak, jak jste zvyklí. Vyberte si dopravu a případně způsob platby na doplatek.

Máte problém s voucherem? Zavolejte nám na tel. 608 628 508.

JAK ZBOŽÍ VRÁTIT?

Stát se může cokoliv. Zboží dorazí poničené nebo jiné, než jste si představovali. Rádi pomůžeme. Dejte nám vědět telefonicky nebo e-mailem, ať můžeme najít nejlepší řešení. Prosíme však, v žádném případě nám nepište přes online chat. Domluvíme se, jak postupovat. Hlavně se nebojte, řešení najdeme vždy.

Ztráta nároku na doprava zdarma

Dopravu zdarma nabízíme pro objednávky nad 1900 Kč. Pokud však využijete práva vrácení některého zboží z takové objednávky do 14 dnů, můžete ztratit nárok na poštovné zdarma. Od vrácené částky bude odečtena výše poštovného pro dopravu, kterou jste si v objednávce zvolili.

Poškozená zásilka

Pokud vám dopravce doručí poškozenou zásilku, máte nárok ji odmítnout. Pokud se však rozhodnete, že zásilku převezmete, sepište s přepravcem zápis o škodě. To pro případ, že by se zbožím bylo něco v nepořádku. Krabici si vyfoťte a zdokumentujte také vnitřek krabice - jak vypadají produkty, výplň, zda se něco vylilo a zda je něco poškozené... Čím lepší fotodokumentace, tím lépe. Fotodokumentaci nám pošlete (pokud je fotek víc, můžete využít www.uschovna.cz), podáme reklamaci přepravci. Před tím si však projdeme kamerové záznamy z naší expedice, abychom měli jistotu, že se chyba nestala na naší straně. S vámi se obratem spojíme a domluvíme se, jak situaci řešit, ať nemusíte čekat na výsledek reklamace.