Doprava zdarma pro objednávky nad 1700 Kč. Ostatní od 49 Kč!

Urtekram Pánský sprchový gel a šampon 2v1 - 200 ml

Neohodnoceno
Značka: Urtekram
145 Kč / ks 119,83 Kč bez DPH
Je skladem (>5 ks)
Možnosti doručení

Mycí gel 2 v 1 na tělo a vlasy se svěží, mužnou vůní. Pomáhá pokožce a vlasům získat ultra čistý a svěží pocit. Extrakt z ženšenu a organické aktivní uhlí hloubkově čistí pokožku a vlasy.

Detailní informace

Nejnižší cena na trhu
Nejnižší cena na trhu
Nižší ceny nehledejte
Rychlá doprava
Rychlá doprava
Zboží můžete mít už zítra
Zavolejte kdykoliv
Zavolejte kdykoliv
Na telefonu jsme nonstop

Detailní popis produktu

 Pánský sprchový gel a šampon 2v1

 

Urtekram Hair & Body Wash 2 v 1 s extraktem z ženšenu a organickým vrbovým uhlím je mycí gel 2 v 1 na tělo a vlasy se svěží, mužnou vůní. Pomáhá pokožce a vlasům získat ultra čistý a svěží pocit.

Tento sprchový gel s extraktem z ženšenu a organickým vrbovým uhlím pomůže vyčistit vaši pokožku a vaše vlasy budou čisté, hydratované a hebké. Mycí prostředek na tělo a vlasy má šedočerný tón díky přísadě vrbového uhlí. Tím nedojde k odbarvení pokožky a vlasů. 

Pro všechny typy pleti a vlasů.

  • Certifikováno společností ECO CERT, Cosmos, Organic
  • Netestováno na zvířatech
  • Vegan
  • Leaping bunny

Složení:

Voda, extrakt z listů Aloe Barbadensis*, kokossulfát sodný, laurylglukosid, glycerin**, kokos-glukonát, parfém, PCA glyceryl oleát, mentol*, prášek z dřevěného uhlí*, beta-sitosterol, extrakt z kořene ženšenu Panax, skvalen, butylenglykol, guar hydroxypropyltrimonium chlorid, polyglyceryl-4 kapsrát, chlorid sodný, glukonát sodný, tokoferol, kyselina mléčná, hydroxid sodný, eugenol, limonen, linalool.

* složka z ekologického zemědělství

** vyrobeno ze surovin z ekologického zemědělství

 
 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

OIP

Společnost Urtekram byla založena již v roce 1972, v době, kdy se objevoval průkopnický duch, pocit sounáležitosti a povědomí o životním prostředí. Bio produkty byly pro pár lidí jen idealistickou záležitostí srdce. To však byl začátek cesty, která později učinila celé Dánsko - a Skandinávii - mnohem udržitelnější a uvědomělejší.

Vizionáři zahájili svou cestu malým obchůdkem s kořením v centru Kodaně. Zde prodávali produkty se zaměřením na přirozený, jednoduchý a čistý životní styl. Podnikatelský duch se jich rychle zmocnil a brzy byla založena společnost Urtekram. Během 70. a 80. let 20. století se znalosti o Urtekramu pomalu, ale jistě rozvíjely a šířily se i mimo úzký okruh raných nadšenců do životního prostředí.

Od cukrové třtiny k recyklovatelnému plastu

V rámci identity značky Urtekram  je neustále měřen dopad produktů na životní prostředí. Ví se, že v tomto procesu hrají důležitou roli obaly produktů. Dosud byl místo tradičních plastových obalů používán rostlinný materiál z cukrové třtiny.

Aby však byla dále snížena ekologická stopa obalů s cílem nevyrábět žádný nový plastový materiál, rozhodla se společnost přejít v lednu 2024 ze současného rostlinného materiálu na rPET lahve, což jsou recyklovatelné lahve vyrobené z recyklovaného plastového materiálu.

Certifikace

Všechny kosmetické produkty jsou označeny podle veganské asociace a certifikovány Ecocert podle standardu COSMOS, mezinárodní certifikace pro kosmetiku stanovená mezinárodní nezávislou radou členů asociace COSMOS a certifikovaná schválenými certifikačními orgány.

Standard COSMOS znamená: Podpora používání produktů ekologického zemědělství a respektování biologické rozmanitosti. Zodpovědné využívání přírodních zdrojů a respektování životního prostředí. Veškeré zpracování a výroba musí být čisté a ohleduplné k lidskému zdraví a životnímu prostředí a musí integrovat a rozvíjet koncept "zelené chemie". Také složení celkového organického obsahu v produktu – určité procento z celkového množství musí být ekologické, aby bylo certifikováno:

  • Ne méně než 95 % použitých fyzikálně zpracovaných zemědělských ingrediencí musí být certifikováno jako ekologické
  • Nejméně 20 % celkového produktu musí být ekologické, přičemž alespoň 80 % celkového produktu sestává z přírodních minerálů pro produkty, které necháváte na pokožce
  • Ne méně než 10 % celkového produktu musí být ekologické, přičemž 80 % nebo více z celkového produktu sestává z přírodních minerálů pro produkty, které smýváte
  • Přírodní minerály a voda jsou přírodní složky s kontrolovanou kvalitou pocházející z přírody, které nelze považovat za organické
  • Certifikace vyžaduje, aby všechny produkty neobsahovaly GMO (geneticky modifikované organismy) a nanomateriály (výjimky mohou být uděleny pro UV filtry) a neumožňují testování na zvířatech (s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zákon).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Máme také řady, které jsou označeny jako Allergy Certified (což znamená, že známé senzibilizátory a složky dráždící pokožku se používají pouze v nízkých koncentracích, u nichž bylo nezávislými vědci prokázáno, že nevyvolávají alergie, nebo se nepoužívají vůbec). a Fair Trade (Fair Trade je obchodní partnerství založené na dialogu, transparentnosti a respektu, které usiluje o větší spravedlnost v mezinárodním obchodě). Víme, jak obtížné může být orientovat se v bohatství všech značek a certifikátů.

Zajímá vás, co jednotlivé štítky pokrývají, nebo se chcete dozvědět více? Níže jsme shromáždili různé certifikace, které používáme a o kterých si myslíme, že je důležité je znát. Kliknutím na každou značku si můžete přečíst více.