Doprava od 1700 Kč zdarma. Ostatní od 49 Kč.

Urtekram Tea Tree zubní pasta - 75 ml

Neohodnoceno
Značka: Urtekram
105 Kč / ks 86,78 Kč bez DPH
Je skladem (2 ks)
Možnosti doručení

Antibakteriální ochrana pro zuby a dásně - Zubní pasta Urtekram Tea Tree s antiseptickými složkami. Ochrana před afty i záněty.

 

Detailní informace

Nejnižší cena na trhu
Nejnižší cena na trhu
Nižší ceny nehledejte
Rychlá doprava
Rychlá doprava
Zboží můžete mít už zítra
Zavolejte kdykoliv
Zavolejte kdykoliv
Na telefonu jsme nonstop

Detailní popis produktu

Urtekram Tea Tree zubní pasta

 

Pro krásné a zdravé zuby - Zubní pasta Urtekram s přírodními složkami a tea tree olejem. Šetrné složení je vhodné pro celou rodinu. Zajišťuje zdraví zubů, dásní a sliznic. Účinně odstraňuje zubní plak, chrání před zubním kazem a dalšími problémy. Navíc má příjemnou bylinnou chuť.

Protizánětlivé a léčebné účinky jsou zajištěny díky antiseptickým rostlinným výtažkům. Důkladně eliminuje poranění a záněty včetně aftů. Přírodní složení jemně čistí chrup a celou ústní dutinu, zároveň chrání před zubním kazem i plakem. Pravidelným používáním účinně snižuje riziko zánětů a udržuje zuby a ústní dutinu zdravou.

S využitím čisticích schopností uhličitanu vápenatého, pasta šetrně a efektivně odstraňuje zubní plak a nečistoty. Antiseptické esenciální oleje z tea tree a myrhy společně aktivně podporují celkové zdraví ústní dutiny. Přispívají k prevenci zánětů, urychlují hojení poranění a chrání před zubním kazem.

Antibakteriální složení - Zubní pasta Urtekram využívá uhličitan vápenatý pro jemné odstranění zubního plaku. Antibakteriální účinky tea tree oleje společně s uhličitanem vápenatým brání množení nežádoucích bakterií, které mohou napadat zubní sklovinu a způsobovat kaz.

Protizánětlivá ochrana - Tea tree olej chrání proti zánětlivým stavům a infekcím. Posiluje dásně a podporuje jejich odolnost. Olej z myrhy stimuluje regeneraci a pomáhá urychlit hojení. Pasta dezinfikuje drobná poranění a afťáky. Příjemná bylinná chuť poskytuje svěží dech po celý den.

Zubní pasta Urtekram obsahuje rozemletou mořskou křídu, která se nachází na dně moře, proto je barva pasty našedlá. Pasta neobsahuje sulfáty, proto je méně pěnivá. Neobsahuje fluorid, Sodium Lauryl Sulfát, Sodium Laureth Sulfát ani jiné pěnicí přísady, které by mohly dráždit ústní sliznici. 

  • Netestováno na zvířatech
  • veganský produkt
  • ECO CERT
  • Vegan
  • Leaping bunny

Složení:

Calcium Carbonate, Aqua, Glycerin*, Xanthan Gum, Malaleuca Alternifolia Leaf Oil**, Commiphora Myrrha Oil, Limonene. 

*z ekologického zemědělství

**vyrobeno z organických složek 

 
Chcete vědět víc o značce Urtekram?

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

OIP

Společnost Urtekram byla založena již v roce 1972, v době, kdy se objevoval průkopnický duch, pocit sounáležitosti a povědomí o životním prostředí. Bio produkty byly pro pár lidí jen idealistickou záležitostí srdce. To však byl začátek cesty, která později učinila celé Dánsko - a Skandinávii - mnohem udržitelnější a uvědomělejší.

Vizionáři zahájili svou cestu malým obchůdkem s kořením v centru Kodaně. Zde prodávali produkty se zaměřením na přirozený, jednoduchý a čistý životní styl. Podnikatelský duch se jich rychle zmocnil a brzy byla založena společnost Urtekram. Během 70. a 80. let 20. století se znalosti o Urtekramu pomalu, ale jistě rozvíjely a šířily se i mimo úzký okruh raných nadšenců do životního prostředí.

Od cukrové třtiny k recyklovatelnému plastu

V rámci identity značky Urtekram  je neustále měřen dopad produktů na životní prostředí. Ví se, že v tomto procesu hrají důležitou roli obaly produktů. Dosud byl místo tradičních plastových obalů používán rostlinný materiál z cukrové třtiny.

Aby však byla dále snížena ekologická stopa obalů s cílem nevyrábět žádný nový plastový materiál, rozhodla se společnost přejít v lednu 2024 ze současného rostlinného materiálu na rPET lahve, což jsou recyklovatelné lahve vyrobené z recyklovaného plastového materiálu.

Certifikace

Všechny kosmetické produkty jsou označeny podle veganské asociace a certifikovány Ecocert podle standardu COSMOS, mezinárodní certifikace pro kosmetiku stanovená mezinárodní nezávislou radou členů asociace COSMOS a certifikovaná schválenými certifikačními orgány.

Standard COSMOS znamená: Podpora používání produktů ekologického zemědělství a respektování biologické rozmanitosti. Zodpovědné využívání přírodních zdrojů a respektování životního prostředí. Veškeré zpracování a výroba musí být čisté a ohleduplné k lidskému zdraví a životnímu prostředí a musí integrovat a rozvíjet koncept "zelené chemie". Také složení celkového organického obsahu v produktu – určité procento z celkového množství musí být ekologické, aby bylo certifikováno:

  • Ne méně než 95 % použitých fyzikálně zpracovaných zemědělských ingrediencí musí být certifikováno jako ekologické
  • Nejméně 20 % celkového produktu musí být ekologické, přičemž alespoň 80 % celkového produktu sestává z přírodních minerálů pro produkty, které necháváte na pokožce
  • Ne méně než 10 % celkového produktu musí být ekologické, přičemž 80 % nebo více z celkového produktu sestává z přírodních minerálů pro produkty, které smýváte
  • Přírodní minerály a voda jsou přírodní složky s kontrolovanou kvalitou pocházející z přírody, které nelze považovat za organické
  • Certifikace vyžaduje, aby všechny produkty neobsahovaly GMO (geneticky modifikované organismy) a nanomateriály (výjimky mohou být uděleny pro UV filtry) a neumožňují testování na zvířatech (s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zákon).

Snímek obrazovky 2024-05-19 163130

Urtekram také nabízí řady, které jsou označeny jako Allergy Certified (což znamená, že známé senzibilizátory a složky dráždící pokožku se používají pouze v nízkých koncentracích, u nichž bylo nezávislými vědci prokázáno, že nevyvolávají alergie, nebo se nepoužívají vůbec). a Fair Trade (Fair Trade je obchodní partnerství založené na dialogu, transparentnosti a respektu, které usiluje o větší spravedlnost v mezinárodním obchodě). Víme, jak obtížné může být orientovat se v bohatství všech značek a certifikátů.