Detailní popis produktu
|
Urtekram Bělící zubní pasta Fresh mint
|
Jemná zubní pasta od Urtekramu má osvěžující chuť máty. Čistí dokonale přírodně díky práškové křídě z mořského dna. Také obsahuje spoustu aloe vera, která chrání dásně a pečuje o ně. A jako bonus i myrhu, která jemně desinfikuje. Díky obsahu apatitu má zubní pasta i bělící účinky.
Zubní pasty Urtekam čistí dokonale přírodně. Hlavní složkou je prášková křída ze dna moře stará milióny let - díky ní má tato zubní pasta jemnou přírodní našedlou barvu. Také obsahuje spoustu aloe vera, která chrání dásně a pečuje o ně. A jako bonus i myrhu, která jemně desinfikuje.
- má bělící efekt
- proti zubnímu kazu
- proti plaku
- osvěžuje dech
- zpevňuje sklovinu
- obnovuje správnou mikrobiologickou rovnováhu
- předchází zubnímu kamenu
- Netestováno na zvířatech
- veganský produkt
- ECO CERT
- Vegan
- Leaping bunny
Složení:
NCI: Calcium Carbonate, Aqua, Glycerin**, Xylitol, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Hydrated Silica, Commiphora Myrrha Gum Oil, Mentha Arvensis Oil*, Mentha Piperita Oil*, Mentha Viridis Leaf Oil*, Menthol*, Magnolia Officinalis Bark Extract, Xanthan Gum, Hydroxyapatite, Zinc Citrate, Aroma.
*Vyrobeno ze surovin pocházejících z ekologického zemědělství
**Ekologické zemědělství
20 % z celkového množství a 60 % bez vody a minerálů pochází z ekologického zemědělství. 100 % přírodního původu.
Chcete vědět víc o značce
Urtekram?
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Společnost Urtekram byla založena již v roce 1972, v době, kdy se objevoval průkopnický duch, pocit sounáležitosti a povědomí o životním prostředí. Bio produkty byly pro pár lidí jen idealistickou záležitostí srdce. To však byl začátek cesty, která později učinila celé Dánsko - a Skandinávii - mnohem udržitelnější a uvědomělejší.
Vizionáři zahájili svou cestu malým obchůdkem s kořením v centru Kodaně. Zde prodávali produkty se zaměřením na přirozený, jednoduchý a čistý životní styl. Podnikatelský duch se jich rychle zmocnil a brzy byla založena společnost Urtekram. Během 70. a 80. let 20. století se znalosti o Urtekramu pomalu, ale jistě rozvíjely a šířily se i mimo úzký okruh raných nadšenců do životního prostředí.
V rámci identity značky Urtekram je neustále měřen dopad produktů na životní prostředí. Ví se, že v tomto procesu hrají důležitou roli obaly produktů. Dosud byl místo tradičních plastových obalů používán rostlinný materiál z cukrové třtiny.
Aby však byla dále snížena ekologická stopa obalů s cílem nevyrábět žádný nový plastový materiál, rozhodla se společnost přejít v lednu 2024 ze současného rostlinného materiálu na rPET lahve, což jsou recyklovatelné lahve vyrobené z recyklovaného plastového materiálu.
Certifikace
Všechny kosmetické produkty jsou označeny podle veganské asociace a certifikovány Ecocert podle standardu COSMOS, mezinárodní certifikace pro kosmetiku stanovená mezinárodní nezávislou radou členů asociace COSMOS a certifikovaná schválenými certifikačními orgány.
Standard COSMOS znamená: Podpora používání produktů ekologického zemědělství a respektování biologické rozmanitosti. Zodpovědné využívání přírodních zdrojů a respektování životního prostředí. Veškeré zpracování a výroba musí být čisté a ohleduplné k lidskému zdraví a životnímu prostředí a musí integrovat a rozvíjet koncept "zelené chemie". Také složení celkového organického obsahu v produktu – určité procento z celkového množství musí být ekologické, aby bylo certifikováno:
- Ne méně než 95 % použitých fyzikálně zpracovaných zemědělských ingrediencí musí být certifikováno jako ekologické
- Nejméně 20 % celkového produktu musí být ekologické, přičemž alespoň 80 % celkového produktu sestává z přírodních minerálů pro produkty, které necháváte na pokožce
- Ne méně než 10 % celkového produktu musí být ekologické, přičemž 80 % nebo více z celkového produktu sestává z přírodních minerálů pro produkty, které smýváte
- Přírodní minerály a voda jsou přírodní složky s kontrolovanou kvalitou pocházející z přírody, které nelze považovat za organické
- Certifikace vyžaduje, aby všechny produkty neobsahovaly GMO (geneticky modifikované organismy) a nanomateriály (výjimky mohou být uděleny pro UV filtry) a neumožňují testování na zvířatech (s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zákon).
Urtekram také nabízí řady, které jsou označeny jako Allergy Certified (což znamená, že známé senzibilizátory a složky dráždící pokožku se používají pouze v nízkých koncentracích, u nichž bylo nezávislými vědci prokázáno, že nevyvolávají alergie, nebo se nepoužívají vůbec). a Fair Trade (Fair Trade je obchodní partnerství založené na dialogu, transparentnosti a respektu, které usiluje o větší spravedlnost v mezinárodním obchodě). Víme, jak obtížné může být orientovat se v bohatství všech značek a certifikátů.